لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هنوز در حال پیشرفتیم / 9 امتیاز برای ما مهم است

هنوز در حال پیشرفتیم / 9 امتیاز برای ما مهم است

یوونتوس در سومین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ خواهد رفت. ماسیمیلیانو آلگری که تیمش از دو بازی ابتدایی 6 امتیاز کسب کرده است در مورد دیدار با نماینده آلمان گفت :

" در لیگ قهرمانان هرگز بازی آسان وجود ندارد و ما باید با تمام قوا به مصاف حریفان برویم. با دو پیروزی که در بازی های قبل کسب کردیم کارمان راحت تر شده اما هنوز چیزی در این مرحله تمام نشده است و باید کیفیتمان را نشان دهیم "

" ما تیم آماده ای داریم و برای پیروز شدن مهیا می شویم ، باید شرایط را گونه ای که خودمان می خواهیم رقم بزنیم. نباید اشتباه داشته باشیم و دنبال کسب 3 امتیاز مهم در یک بازی خانگی هستیم "

" وضعیت مانژوکیچ بهتر شده است ، او دقایق کمی برای ما بازی کرد و حالا بهتر شده . او مصدومیت داشت اما حالا شرایطش بهتر از قبل است "

" سیمونه زاتزا را هم داریم که در بازی با اینتر نشان داد چقدر خوب است ، او آماده است. و همچنین موراتا که از فصل قبل بازیکنی به مراتب بهتر شده است "

" همچنین اعتقاد دارم که دیبالا بازیکنی است که کیفیت فوق العاده ای دارد اما باید اجازه دهیم مانند اتفاقی که در فصل پیش برای موراتا افتاد او بی سر و صدا پیشرفت کند "

" می دانیم که او تازه 22 سال دارد و برای پیشرفت وقت دارد ، ما نمی توانیم از او انتظار خیلی زیادی داشته باشیم ولی می توانیم بدانیم و بپرسیم که چه می کند و چه تلاشی دارد "

" هدف ما پیروزی در بازی فردا است . ما در ابتدا تنها پیروزی را می خواهیم و نتیجه برایمان زیاد اهمیت ندارد. پس از آن تعداد گل ها و کسب یک پیروزی قاطع برای ما می تواند مهم باشد "

" شرایط متفاوت یوه در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا ؟

" باید شرایط را هم بررسی کرد ، ما در لیگ خوب بودیم اما موفق نشدیم امتیازات زیادی بگیریم. البته تکرار می کنم که نگرانی از جهت رشد تیم و بهتر شدنمان نداریم . در اروپا اما در 2 بازی موفق بودیم و 6 امتیاز کشب کردیم "

" باید تلاش کنیم که فردا نتیجه مناسبی بگیریم ، حریف ما تیم خوب و منسجمی است. از نظر ذهنی قوی هستند پس باید در خانه دست به دست هم دهیم و از تلف شدن امتیاز جلوگیری کنیم "

خدیرا ؟

" او بازیگن عالی است. کسی که فقط باید بازیش را در زمین زیر نظر داشت زیرا او در سطح فنی و تاکتیکی بالایی است و جز بهترین بازیکنانی است که در اروپا داریم . او و بارتزالی مقابل اینتر جز بهترین ها بودند و نمایش عالی داشتند "

" من فکر می کنم که بازی برابر اینتر به رشد ما کمک کرد ، این بازی نقاط ضعف و قدرتمان را نشان داد. در شرایط سختی مقابل اینتر قرار گرفتیم اما بازی خوبی انجام دادیم. فکر می کنم که اعتماد به نفس بازیکنانم بیشتر شد "

" آن ها یک شنبه بازی حساسی در سن سیرو انجام دادند و فردا در لیگ قهرمانان بازی می کنند ، من می دانم که با یک اشتباه ممکن است چیزهای زیادی عوض شود اما نباید تلاش و پیشرفت شاگردانم را نادیده گرفت "

" بازی فردا در صورتی که با پیروزی ما تمام شود 9 امتیازی می شویم و می دانیم که منچسترسیتی و سویا هم با هم بازی خواهند کرد. این فرصت خوبی برای تثبیت جایگاهمان است و باید از آن استفاده کنیم "

پوگبا ؟

" نیمه اول برای یووه خوب کار کرد و مطمئنا نیمه دوم بسیار بهتر شد. او همچنان یک بازیکن مهم برای یوونتوس است و ما می دانیم که چه توانایی هایی دارد . بازیکنی که چیزهای زیادی به یووه می دهد و انتظار زیادی هم ازش می رود "

" همین که او در لیست فیفا است نشان می دهد که موفق بوده ، البته او نیاز دارد که بهتر شود پیشرفت کند و تلاشش بیشتر شود . انگیزه مهم ترین رکن برای بازیکن با کیفیتی مانند پوگبا است "

کوادرادو ؟

" او نیز بازیکن مهمی برای یوونتوس است. خوب کار کرده و باید بیش از این تعیین کننده باشد زیرا فکر می کنم او قابلیت های مهمی دارد و در واقع در زمین می تواند برتری عددی ایجاد کند "

" بازی فردا با وجود خستگی که داریم می تواند سخت باشد. مونشن گلادباخ سرعت خوبی در بازی دارد گه ما باید آن را از بین ببریم و در خانه بر حریف تسلط داشته باشیم تا موفق به کسب پیروزی مهم شویم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: